L’Alcúdia (València)

Actuant a l'Alcúdia! (2014-07-12)

De tornada!! (2014-07-13)

Pocs minuts abans de les onze han arribat les Cintes i les Faixes! Gràcies al Grup de Dansa de l'Alcúdia!!

--------------

Petit retard del grup!! Arribaran a les 11 de la nit!

Han trobat retencions!

Darrera parada feta a Vilafranca del Penedès!

Preveiem arribar cap a dos quarts d'onze pero com que estem trobant retencions d'aqui a una estona concretarem mes!

Fins ara!

---------------

Bona tarda!!

ja han sortit de l'Alcúdia! Preveiem que arribaran a dos quarts d'onze de la nit a Les Preses!

10:30 a Les Preses!

Anirem informant!

------------

Bon dia!

Quin dissabte més ple d'activitat: actuació pel matí, taller de danses per la tarda, cercavila, correfoc, ball... Tot molt i molt bé!!!

No hem tingut temps d'escriure al diari!! Aviat penjarem fotos!

Ara anem cap a l'Albufera i a la platja!!!

Cap a l'Alcúdia!! (2014-07-11)

Ei!! Ja estem instal·lats a l'Alcúdia i estem tots molt bé.

Avui hem dedicat el dia a fer el guiri per València. Hem estat a la Ciutat de les Arts, hem visitat els tobogans de Gulliver i hem passejat pel centre històric de la ciutat. Ara a sopar!!

Bona nit!

Dissabte d'intercanvi (2014-07-05)

Hola!

Ahir divendres el grup de danses de l'Alcúdia va arribar amb autocar al voltant de les nou del vespre. Vam entrar a l'autocar i els vam guiar fins a la casa de colònies de Sant Privat. I un cop allà, es van instal·lar.

Aquest matí ens hem trobat tots a les deu del matí a l'Espai de dansa. Tothom estava cansat de no haver dormit gaire...Hem fet un taller de danses molt divertit. Primer l'Esbart Marboleny ha començat a ensenyar danses, i entremig hem fet una pausa per carregar-nos d'energia! I un cop amb l'energia suficient ha set el torn del grup de danses de l'Alcúdia, que ens ha ensenyat les danses típiques de l'Alcúdia. Un cop finalitzat el taller, hem anat a dinar.

A la tarda hem anat a la piscina de Les Preses a refrescar-nos una mica. Allà hem jugat a un joc: mar, cel i terra hem fet l'Alcúdia per una part, i Marboleny per una altra. Ha guanyat l'Alcúdia. Hem marxat de la piscina, i hem començat a prepara-nos per l'actuació, que hem fet a la piscina. L'actuació ha anat molt bé!!!

Diumenge d'intercanvi (2014-07-06)

Hooola!!!Aquest matí ens hem trobat amb el grup de l'Alcúdia per ensenyar-los una mica el nostre entorn. Han arribat tots amb cara de son ja que no han dormit gaire aquesta nit... els seus monitors els hi han fet una broma, despertant-los a tots a les 5 de la matinada dient que hi havia un incendi a la casa de colònies i havien de sortir tots inmediatament d'allà...jejej.

La visita ha començat al volcà Croscat, on les Faixes han fet de guies i la Maria Puntí ha fet una gran explicació demostrant els seus dots d'herència com a guia turística.

Després ens hem dirigit cap a Les Preses on el grup de Faixes ens tenia organitzada una super mega gimcana que ens ha portat a conèixer tots els racons i punts d'interès del nostre poble de manera ben divertida, fent-nos selfies, videos, audios, etc.

Després d'aquest matí tan mogut... els pares ens tenien a punt un dinar de germanor per a tots plegats, que ha acabat amb una entrega d'obsequis entre els dos grups i el comiat del grup de l'Alcúdia que tornava cap a casa.I ara a esperar divendres que ve per marxar i retrobar-nos amb els nostres amics de l'Alcúdia!!!!